شبکه اجتماعی ورزشی - دی اسپورت

دانلود رایگان فیلم ایرانی,بهترین سایت دانلود فیلم,آهنگ های جدید ایرانی,خندوانه,اخبار پرسپولیس

شبکه اجتماعی ورزشی - دی اسپورت

دانلود رایگان فیلم ایرانی,بهترین سایت دانلود فیلم,آهنگ های جدید ایرانی,خندوانه,اخبار پرسپولیس

آغاز پیش فروش سکه 24 خرداد 97

مطلبی در موردآغاز پیش فروش سکه 24 خرداد 97 ارائه شده است ، امیدواریم که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده 

عرضه سکه از این پس در شعب منتخب بانک ملی ایران و با سررسیدهای متفاوت انجام خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی، به منظور ایجاد امکانات بیشتر برای متقاضیان پیش خرید، امکان ودیعه و نگهداری سکه های خریداری شده پس از سررسید (موعدتحویل) به صورت امانت نزد بانک ملی ایران در صورت توافق بانک و خریدار نیز فراهم شده است.


علاوه بر این، در آینده نزدیک امکان جا به جایی و تبادل سکه های خریداری شده از طریق کارت سکه تحویل شده به متقاضیان به صورت الکترونیکی و از طریق دستگاه های خودپرداز بانک نیز میسر شده و از این طریق خطرات ناشی از جا به جایی و نگهداری سکه نزد متقاضیان کاهش خواهد یافت.

 

 


سررسید عرضه سکه در شعب منتخب بانک ملی ایران و قیمت های آن در ادامه آمده است:

خریداران سکه با سررسید یک ماهه برای هر قطعه یک میلیون و ۵۹۰هزار تومان هزینه کردند که در حال حاضر نسبت به سکه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بازار برای هر قطعه ۹۱۰ هزار تومان در یک ماه گذشته سود بردند، این در حالی است که سرمایه‌گذاری این مبلغ در بانک با سود سپرده ۱۵ درصد برای یک ماه حدود ۲۰ هزار تومان سود به همراه دارد.


سکه‌های با پیش فروش سه‌ ماهه یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان ثبت نام شدند که اکنون و با گذشت حدود دو ماه از این سرمایه‌گذاری ۹۶۰ هزار تومان نسبت به نرخ بازار سود به مبلغ خرید برای هر قطعه اضافه شده  است، در حالی که سود ناشی از سپرده این مبلغ در بانک برای یک ماه حدود ۱۹ هزار و ۲۵۰ هزار تومان و برای سه ماه نزدیک به ۵۸ هزار تومان است.


همچنین مبلغ خرید سکه‌های با سررسید شش ماهه حدود یک میلیون و ۴۷۵ هزار تومان بود که تا همین لحظه خریداران برای هر قطعه حدود یک میلیون و ۲۵ هزار تومان سود بردند، در حالی که سود بانکی این مبلغ برای هر ماه حدود ۱۸ هزار تومان و در شش ماه نزدیک به ۱۱۰ هزار تومان است.


بری سکه‌های با سررسید ۹ ماهه بانک مرکزی از هر قطعه یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان دریافت کرده که اکنون سود خرید سکه در ازای این مبلغ به یک میلیون و ۹۰ هزار تومان می‌رسد، در حالی که سود سپرده بانکی برای یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان در هر ماه نزدیک به ۱۸ هزار تومان و در ۹ ماه سرمایه‌گذاری به ۱۶۰هزار تومان می‌رسد.


اما سکه‌های با سررسید ۱۲ ماهه با نرخ یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان پیش فروش شده است. با توجه به قیمت روز سکه در حال حاضر سود اختصاص یافته به صاحبان این سررسیدها به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در هر قطعه می‌رسد. اگر این مبلغ در بانک سپرده‌گذاری شود برای هر ماه حدود ۱۷ هزار تومان و در ۱۲ ماه ۲۰۴ هزار تومان است.

منبع:bmi.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.