شبکه اجتماعی ورزشی - دی اسپورت

دانلود رایگان فیلم ایرانی,بهترین سایت دانلود فیلم,آهنگ های جدید ایرانی,خندوانه,اخبار پرسپولیس

شبکه اجتماعی ورزشی - دی اسپورت

دانلود رایگان فیلم ایرانی,بهترین سایت دانلود فیلم,آهنگ های جدید ایرانی,خندوانه,اخبار پرسپولیس

دانلود اجرای زنده بهنام بانی در برنامه ماه عسل ۹۷

در این پست از مجله اینترنتی  مطلبی در مورددانلود اجرای زنده بهنام بانی در برنامه ماه عسل ۹۷

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی کلیپ داغ مجله اینترنتی  مراجعه کنید .

/ ترانه : روزبه بمانی / موزیک و تنظیم : حامد برادران /

 

/ تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل 97 شبکه سه سیما /

در قسمت بیست و ششم برنامه ماه عسل پس از حضور محمد رضا گلزار احسان علیخانی نفر اول جشنواره قهرمان من را اعلام کرد ، سپس بهنام بانی وارد صحنه شد و آهنگ تیتراژ‌برنامه ماه عسل را به صورت زنده اجرا کرد .

 

 

ویدئو اجرای زنده بهنام بانی در برنامه ماه عسل ۹۷  بزودی در سایت قرار داده خواهد شد .

مث پرسه تو بارونی مث حال یه مهمونی مث ماه عسل میمونی
چی بهت بگم از حالم از تو از خودم از خیالم تو که حال منو میدونی
پای این همه خاطره با دل خون اگه میشه بمون
بری جونمو میبری پشت سرت نرو جون دوتامون
از خیال تو دل کندم از تصورشم میمیرم من باور کن
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

♫♫♫♫♫♫

چه نباشی چه باشی من عاشقتم از من رد شی من عاشقتم حتی بد شی من عاشقتم
چه نباشی چه باشی تو باورمی فکر هرشب تو سرمی عشق اول و آخرمی
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی
نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

منبع:koolakmag.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.