شبکه اجتماعی ورزشی - دی اسپورت

دانلود رایگان فیلم ایرانی,بهترین سایت دانلود فیلم,آهنگ های جدید ایرانی,خندوانه,اخبار پرسپولیس

شبکه اجتماعی ورزشی - دی اسپورت

دانلود رایگان فیلم ایرانی,بهترین سایت دانلود فیلم,آهنگ های جدید ایرانی,خندوانه,اخبار پرسپولیس

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه درجه یک با صدای بابک جهانبخش

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه درجه یک از بابک جهانبخش به نام تو اینجایی

ترانه سرا: یاحا کاشانی / میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

تنظیم: کوشان حداد / ملودی: بابک جهانبخش


  دانلود آهنگ تیتراژ برنامه درجه یک با صدای بابک جهانبخش ارائه شده است ، امیدواریم که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده جهت 

نگاه کن شدی بهترین دلخوشی

تو آخر با عشقت منو میکشی

نباید هوات از سرم بپره

آخه حال و هوام با تو این روزا خیلی بهتره

بهتره که عمرم با تو بگذره

چه اسمی از اسمت زیباتره

فقط عشق تو اینجوری دل میبره

عزیزم نمیذارم هیچوقت بهت بد بگذره

دنیارو میفهمم با من که تنهایی با من که تنهایی

رویای من اینجاست وقتی تو اینجایی وقتی تو اینجایی

خودم دلم خواسته تورو نگه دارم تورو نگه دارم

هرچی که دوست دارم کنار تو دارم هرچی که دوس دارم

دوست دارم

بگو که خواب و رویا نیست

دلم دلم به دیدنت خوشه

نفس نفس بکش کنارم

دلم از این دیوونه تر بشه

دنیارو میفهمم با من که تنهایی با من که تنهایی

رویای من اینجاست وقتی تو اینجایی وقتی تو اینجایی

خودم دلم خواسته تورو نگه دارم تورو نگه دارم

هرچی که دوست دارم کنار تو دارم هرچی که دوس دارم
دوست دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.